essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

به گزارشessi newsبه نقل از خبرگزاری فارس
 
دنیزلی: در دربی بعدی نتایج گذشته تکرار نخواهد شد/تیمی می‌سازم که همه لذت ببرند

سرمربی پرسپولیس گفت: می‌خواهم پرسپولیسی بسازم که همه از دیدن فوتبالش لذت ببرند.

خبرگزاری فارس: دنیزلی: در دربی بعدی نتایج گذشته تکرار نخواهد شد/تیمی می‌سازم که همه لذت ببرند

مصطفی دنیزلی در نشست خبری امروز خود که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد گفت: 10 روز است کارمان را آغاز کرده‌ا‌یم و قصد ما از این نشست این بود که قبل از بازی با ملوان هم به رسانه‌ها و هم به طرفداران پرسپولیس اطلاع‌رسانی کرده باشیم.

وی افزود: در این مدت برای آنکه تیم را بیشتر بشناسم سعی کردم از رسانه‌ها کمی دور باشم ولی باز تکرار می‌کنم از اینکه در ایران و پرسپولیس هستم خوشحالم. سفر سختی را آغاز کرده‌ایم و چیزی که مهم است اینکه از این سفر سخت سربلند بیرون بیاییم. برای رسیدن به موفقیت وظایف سنگینی را محول کرده‌ایم که باید انجام شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش قبل از دیدار روز پنجشنبه با ملوان اظهار داشت: می‌خواهیم شروع خوبی با ملوان داشته باشیم. مشکلاتی داریم که مجبوریم آنها را حل کنیم. ما مصدوم و محروم داریم و اگر بتوانیم روند خوبی در ادامه راه به دست آوریم می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم. می‌خواهم پرسپولیسی بسازم که هم طرفداران و هم دوستداران این تیم از دیدن فوتبالش لذت ببرند اما برای اینکه این کار را انجام دهیم نیاز به کمک همه داریم.

دنیزلی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص اینکه تا چه زمانی تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود، گفت: روز اول صحبتی با خبرنگاران داشتم و از آنها زمان خواستم چون نیاز بود مدتی تنها باشیم. صد در صد حق مسلم شما است که اتفاقات و رویدادهای تمرینات و برنامه‌های پرسپولیس را منعکس کنید و به طرفدارانتان انتقال دهید و فکر می‌کنم به احتمال فراوان در هفته‌های آینده به جز دو تمرین آخر و قبل از بازی می‌توانید تمرینات را پوشش خبری دهید. البته این مسئله را می‌توانم بعد از بازی با ملوان به صورت دقیق‌تر به شما بگویم.

وی در خصوص تقویت نقاط ضعف پرسپولیس گفت: در چند پست نیاز به تقویت داریم و کارهایی صورت گرفته که اگر بازیکنان جدید به ما اضافه شوند، خوشحال می‌شویم و اگر آنها نتوانند بیایند از داخل خودمان مشکلات را حل خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس افزود: با رفتن علیرضا حقیقی از پرسپولیس برای گلر جدید نیاز پیدا و با به خدمت گرفتن حسین هوشیار این مشکل را برطرف کردیم. چون مدت زمان کمی تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده امکان دارد یک بازیکن دیگر را به خدمت بگیریم.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران پرسید بحث ثبت قرارداد شما حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد و حتی محمد مایلی کهن نیز به این موضوع واکنش نشان داد، نظر شما در این خصوص چیست که دنیزلی با خنده گفت: من هم این مسائل را دورادور می‌شنوم اما برای آمدن به ایران من و همسرم با هم تصمیم گرفتیم و بدانید برای آمدن به ایران مشکلات زیادی داشتیم. می‌دانم هر چقدر من ایران را دوست دارم مردم ایران هم به من علاقه دارند اما در این تصمیمی که گرفتم عشق بین من و طرفداران پرسپولیس نقش بزرگی ایفا کرد.

دنیزلی تاکید کرد: تا به حالا با پرسپولیس قهرمان نشده‌ام اما با این وجود طرفداران هنوز من را دوست دارند و این نشان می‌دهد در سال‌های گذشته تیم خوبی داشتیم و آنها از ما رضایت کافی داشتند. حالا هم می‌گویم من یک قهرمانی به طرفداران پرسپولیس بدهکارم ولی وضعیت ما در جدول به گونه‌ای است که حالا در جایگاه نهم هستیم و هدف اول ما این است که در جدول به رتبه‌ای برسیم که سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. بیش از این نظری در این مورد ندارم ولی هدف اول ما فوتبال خوب و زیبا برای طرفداران است.

مصطفی دنیزلی در ادامه نشست خبری خود در خصوص حمایت علی دایی گفت: اولین هدف من در فوتبال ایران این است که جواب توقعات را بدهم. من از علی دایی به خاطر تفکرات حرفه‌ای‌اش تشکر می‌کنم. خیلی‌ها مثل دایی فکر می‌کنند که من می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم و خیلی دیگر هم هستند که این فکر را نمی‌کنند که از آنها هم تشکر می‌کنم. تمام نظرات، درست یا نادرست پس از عملکرد کلی من مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: می‌دانم انتظارات از من زیاد است و همه از من توقع دارند. از بازیکنان هم انتظار می‌رود که به پرسپولیس کمک بیشتری کنند. تمام تلاش من و بازیکنان پاسخ دادن به توقعات است. پیش‌بینی نمی‌کنم که چند امتیاز را در نیم فصل دوم می‌آوریم چون نمی‌توانم اما ۸ تیم از ما جلوتر هستند و اگر بخواهیم بالا برویم باید پله به پله رو به بالا حرکت کنیم.

دنیزلی ادامه داد: منتظر هستم تا روزهای خوب را به هواداران هدیه و نشان بدهیم. هر روز که می‌گذرد با بازیکنان بیشتر آشنا می‌شوم و برخوردم با آنها بهتر می‌شود. اولین هدف من این است که بهترین فوتبال و نتیجه را برای هواداران پرسپولیس بگیرم آن وقت خوشحال می‌شوم که به هدفم رسیده‌ام. قطعا نظرات موافق و مخالف هم وجود دارد. انتقاد در فوتبال امری طبیعی است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ ۲ سال پیش در ترکیه پس از ۵۲ سال رکورد زدم. هیچ تیمی نبود که در ابتدای فصل و تا نیم فصل در رده ششم باشد اما آخر فصل قهرمان شود اما ما در ترکیه این کار را کردیم. در حال حاضر پرسپولیس در رده نهم جدول است و ما به دنبال این هستیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم چون از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است. هدف بعدی من موفقیت در آسیا است و برای رسیدن به این هدف قطعا نیاز به تلاش است.

دنیزلی در پاسخ سؤالی در خصوص انتخاب دستیارانش و شکست پرسپولیس در ۴ دربی گذشته گفت: در روزهای آینده یک مربی دروازه‌بان‌ها به ما اضافه می‌شود. اگر زمان بیشتری بود دوست داشتم کادر فنی وسیعی داشته باشم اما زمان کم است و من دوست دارم خودم با تیم همه کار را انجام دهم. در حال حاضر کادر فنی موجود کاری را که ما می‌خواهیم انجام می‌دهد و رضایت‌بخش است اما اگر در هفته‌های آینده نیاز باشد کادر فنی را وسعت می‌دهیم.

وی اضافه کرد: جا دارد از دوستانی که از جمع ما رفته‌‌اند تشکر ‌کنم. شما می‌دانید وضعیت بد در تیم حاکم بود و مجبور شدیم تغییراتی را انجام دهیم. جدایی ناراحت‌کننده است ولی مجبور بودم این تصمیم را بگیرم.

دنیزلی اظهار داشت: در چند مدت گذشته در ایران نبودم اما نتایج دربی‌ها را دنبال می‌کردم. هنوز پس از ۴ باخت در دربی‌های گذشته در دربی پنجم به میدان نرفتیم ولی در دربی بعدی نتایج قبلی تکرار نخواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ این سؤال که آیا قبول دارید تیم بد بسته شده و تکلیف کاپیتان پرسپولیس چیست، گفت:‌ در مورد اینکه کادر تیمی پرسپولیس بد بسته شده هرکس نظر متفاوتی دارد. ممکن است یک سری نظر بدهند خوب است یا بد این مسئله‌ای عادی است اما من موافق این نیستم که تیم بد بسته شده است. ما اینجا هستیم تا از تیمی که بسته شده بهره‌وری کنیم. ما تیم خوبی داریم. طبیعت فوتبال این است هرجایی که تیم ناموفق باشد درباره آن حرف بزنند.

دنیزلی گفت: در ایران بازیکنان خوب و تیم‌های خوبی هستند اما من و بازیکنان نباید فراموش کنیم در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار می‌کنیم. مجبوریم ثابت کنیم که پرسپولیس تیمی بزرگ و جامعه‌ای بزرگ است و هم من، بازیکنان، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل قدرت این را داریم که همه چیز را ثابت کنیم.

وی افزود: در مورد کاپیتانی هم من تصمیم می‌گیرم اما تصمیمی از گذشته گرفته شده و الان قصد ندارم این تصمیم را عوض کنم.

 مصطفی دنیزلی در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این سؤال که در ابتدای حضورتان با پیوستن مهدوی‌کیا به تیم مخالفت کردید اما در ادامه راه او را به خدمت گرفتید. تصریح کرد: بعد از اینکه به تیم آمدم فقط یک جلسه با رویانیان برگزار کردم. همان جا نظراتم را به ایشان گفتم و اعلام کردم هیچ اظهارنظری در مورد تیم نمی‌توانم انجام دهم؛ نه در مورد مهدوی‌کیا بلکه در مورد تمام بازیکنان چون باید وضعیت تیم را بسنجم.

وی گفت: مهدی بازیکنی است که سال‌ها بازی‌هایش را از نزدیک دیده‌ام و هم از لحاظ تجربه و هم از لحاظ شخصیت بازیکنی است که می‌توانیم از کمک‌هایش بهره ببریم. قطعا مهدوی‌کیا در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک خواهد کرد و برای جوانان تیم ما الگوی خوبی خواهد بود. از اینکه مهدوی کیا، کریمی و هاشمیان در تیم ما حضور دارند و این بازیکنان می‌توانند تجربه اروپایی‌شان را برای پرسپولیس خرج کنند خوشحال هستم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اگر مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها ادامه داشته باشد چه راهکاری برای حل آن انجام می‌دهد گفت: تیمی که داریم همین است و اگر کسی مصدوم شود و یا محروم باشد باید خودمان این مشکلات را حل کنیم. از همه مهمتر این است که شش ماه پیش رو را به بهترین شکل پشت سر بگذاریم.

دنیزلی در خصوص اینکه آیا بازی‌های نیم فصل اول را دیده و در صورت این اتفاق این تیم چه مشکلاتی داشته گفت: اینکه در نیم فصل اول چه گذشته را نمی‌دانم ولی اگر عدم‌ موفقیتی وجود داشته همه در آن سهیم بودند و در این اتفاق یک نفر مقصر نیست و من نمی‌توانم تقصیر را به گردن کسی بیندازم. قطعا تمام کارهای انجام شده و حضور من و جذب بازیکنان جدید برای این است که وضعیت پرسپولیس بهتر شود. انسان همیشه سعی می‌کند بهترین کارها را انجام دهد ولی در بعضی مواقع این اتفاقات رخ نمی‌دهد. اگر بخواهم در مورد اشکالات پرسپولیس در نیم فصل اول توضیح بدهم کار درستی نیست و البته امکان آن هم وجود ندارد.

این مربی ترکیه‌ای در خصوص زاید مهاجم لیبیایی این تیم که هنوز خود را به مربیان معرفی نکرده گفت: جذب این بازیکن قبل از حضور من صورت گرفت اما او در حال حاضر بازیکن تیم ما است. اینکه در این مدت نتوانستم با او آشنا شوم به ضرر این بازیکن است ولی بعد از اینکه به جمع ما ملحق شد با او هم پیش خواهیم رفت.

در ادامه نشست خبری خبرنگاری پرسید شما در سال 85 استیلی را از کادر فنی کنار گذاشتید و حالا جایگزین او در پرسپولیس شده‌اید از این بابت چه احساسی دارید که دنیزلی گفت: این مسئله فقط یک تغییر مسئولیت بود و ممکن است من بروم و استیلی بیاید و استیلی برود و من بیایم. این مسائل طبیعی است و او نیز سعی خودش را انجام داد تا کارش به بهترین شکل انجام شود. جا دارد از زحمات او هم تشکر کنم.


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود به نظر شما آیا تیم ملی ایران با کی‌روش به جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر گفت:‌ اینکه بخواهم در مورد کی‌روش نظر بدهم درست نیست ولی روندی که تیم ملی ایران دارد خوب بوده و با حضور او تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است.

دنیزلی افزود: تیم ملی ایران بازیکنان خوبی دارد و از مربی باتجربه‌ای برخوردار است و اعتقاد من این است که این تیم هم به جام جهانی صعود می‌کند و هم در جام ملت‌های آسیا موفق خواهد بود. وظیفه ما هم این است که به تیم ملی بیشتر بازیکن بدهیم و به آنها کمک کنیم.

وی در پایان سخنانش ضمن تشکر از اهالی رسانه گفت: امیدوارم از این پس رابطه بیشتری بین ما و شما از طریق مدیر رسانه‌ای باشگاه برقرار شود و از طرفداران پرسپولیس هم کمک می‌خواهم در کنار ما باشند تا به هدفمان برسیم. فوتبال مثل یک تلاطم می‌ماند و تا آخرین لحظه نباید از این ورزش ناامید شویم.

به گزارش فارس دنیزلی در حالی که قصد ترک سالن کنفرانس را داشت با این سؤال دوربین‌های تلویزیونی مواجه شد که رقم قرارداد شما با پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آورده و آیا رقم‌هایی مطرح شده صحت دارد یا خیر که او در پاسخ گفت: فقط می‌توانم این را بگویم که این رقم‌ها دور از واقعیت است و صحت ندارد.

دنیزلی همچنین در خصوص اینکه آیا ملوان را شکست می‌دهید یا خیر گفت:‌ همه تلاش ما بدست آوردن پیروزی است و در هر مسابقه به این امر تلاش می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:دنیزلی,دربی,پرسپولیس,بهترین فوتبال,تیم ملی ایران, ] [ 16:39 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)