essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

به گزارش essi newsبه نقل از خبرگزاری فارس
 
جاسم کرار: از باشگاه استقلال عذرخواهی نکردم/نمی‌خواهم درباره جباری حرف بزنم

بازیکن عراقی استقلال با تاکید بر اینکه از این باشگاه عذرخواهی نکرده، گفت: خودم خواستم از این تیم جدا شوم.

خبرگزاری فارس: جاسم کرار: از باشگاه استقلال عذرخواهی نکردم/نمی‌خواهم درباره جباری حرف بزنم

جاسم کرار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در مورد جدایی از استقلال صحبت های زیر را مطرح کرد:

فارس: سرانجام چه تصمیمی گرفتی؟
شما برنامه ۹۰را دیدید؟ صحبت های آقای فتح الله زاده را شنیدید؟

فارس: بله، ظاهرا باشگاه از شما خواسته قطع همکاری کنید؟
من از باشگاه خواستم که از این تیم جدا شوم. نمی دانم چرا در روزنامه ها از قول من نوشته اند از جباری و باشگاه عذرخواهی می کنم. من چنین حرفی نزده ام.

فارس: دلیل اینکه نمی خواهی در استقلال باشی چیست؟
نمی توانم در  این تیم بازی کنم.

فارس: از باشگاه فولاد خوزستان پیشنهاد داری؟
هنوز چیزی معلوم نیست.

فارس: قرار است قراردادت را با استقلال فسخ کنی؟
بله همین طور است. باید مبلغی پول بدهم. انشاء الله همه چیز درست می شود.

فارس: تصمیم ات بازی در تیم نجف است؟
بله

فارس: از فوتبال ایران خسته شدی؟
نه اما چیزی معلوم نیست.

فارس: از باشگاه استقلال ناراحتی؟
نه. استقلال تیم و هواداران بزرگی دارد.

فارس: از مجتبی جباری چطور؟
نمی خواهم در موردش حرف بزنم.

فارس: چرا در استقلال موفق نبودی؟
 قسمت این طور بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)