essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان
به گزارش essi news به نقل از آس اسپانیا
 
در پی پیروزی ۳ بر ۲ رئال مقابل مالاگا
مورینیو: قانون اجازه می‌داد 11 بازیکن تیم را تعویض می‌کردم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا نشست خبری پر حاشیه‌ای را رقم زد و گفت: افتضاح بود، اگر قانون اجازه می‌داد همه بازیکنان تیم را تعویض می‌کردم.

خبرگزاری فارس: مورینیو: قانون اجازه می‌داد 11 بازیکن تیم را تعویض می‌کردم

خوزه مورینیو پس از پیروزی بحث برانگیز تیمش مقابل مالاگا گفت: مقابل تیم کوچکی بازی نکردیم، این همان تیمی است که همه خبرنگاران در میانه نیم فصل اول از احتمال قهرمانی‌اش در لالیگا نوشته‌اند، در هر حال بهانه‌ای برای توجیه این نتیجه عجیب در اختیار ندارم.

وی افزود: در نیمه اول خوب نبودیم و اگر قانون فوتبال اجازه می‌داد برای اولین بار در تاریخ این ورزش هر 11 بازیکن داخل میدان را بیرون می‌کشیدم و یک تیم جدید وارد میدان می‌کردم، این تیم در نیمه اول هیچ ربطی به رئال مادریدی که با آن تمرین کرده بودم نداشت.
مورینیو بار دیگر به کنایه‌های همیشگی خود ادامه داد و گفت: برایم خیلی جالب بود، داور مسابقه فراموش کرد حداقل یکی از بازیکنان ما را اخراج کند و ما با 11 نفر سوت پایان بازی را شنیدیم و بسیار تعجب کردیم.
مورینیو از هواداران رئال مادرید تشکر کرد و گفت: حضور تعداد بالای تماشاگران به من و بازیکنانم دلگرمی داد و نیمه دوم را همین هواداران رقم زدند، نه من و مردانم.
رئال مادرید باید خود را برای بازی برگشت مقابل مالاگا در آندلوس آماده کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:رئال مادرید,مالاگا,مورینیو,تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا, ] [ 10:59 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)