essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان
عکس های الناز شاکردوست در فیلم اینجا تاریک نیست
 
 
اینجا تاریک نیست,الناز شاکردوست

اینجا تاریک نیست,الناز شاکردوست

اینجا تاریک نیست,الناز شاکردوست

اینجا تاریک نیست,الناز شاکردوست
 
گریم متفاوت و جنجالی الناز شاکردوست
 
الناز شاکردوست بازیگر موفق سینمای ایران در فیلم اینجا تاریک نیست گریمی بسیار جالبی را تجربه کرده است که برای اولین بار عکس آن را منتشر می کنیم.
گریم جنجالی الناز شاکردوست
الناز شاکردوست در قسمت هایی از این فیلم باید با گریم سنگین و خیلی متفاوت بازی می کرد.
فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست اثری متفاوت از محمدرضا خاکی می باشد که به زودی اکران عمومی خواهد شد.
محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در فیلم من و تو
 
مراحل فنی فیلم سینمایی من و تو ساخته برادران بانکی به زودی به پایان می رسد و فیلم برای اکران آماده خواهد شد.
محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در فیلم من و تو
یکی از گزینه های اکران فیلم نوروز می باشد که تصمیمات نهایی گرفته نشده است.
محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در فیلم من و تو
محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در فیلم من و تو
در فیلم سینمایی من و تو بازیگرانی همچون:محمدرضا گلزار,النازشاکردوست,بهنوش بختیاری و جمعی از هنرمندان استان اصفهان به ایفای نقش پرداخته اند.
محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست در فیلم من و تو
لازم به ذکر است قسمتی از داستان فیلم توسط النازشاکردوست نوشته شده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:عکس های الناز شاکردوست,عکس های الناز شاکردوست, ] [ 11:40 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)