essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

به گزارشessi newsبه نقل از خبرگزاری فارس:
 
بهانه جویی‌های زن پرتوقع برای طلاق فایده‌ای نداشت

خبرگزاری فارس: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم مالی به نامم نمی‌کند و می‌دانم که به من اعتماد ندارد بنابراین می‌خواهم از او جدا شوم.

خبرگزاری فارس: بهانه جویی‌های زن پرتوقع برای طلاق فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود 7 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، گفت: شوهرم وضع مالی خوبی دارد ولی طی این هفت سال چیزی به نامم نکرده است؛ در حقیقت او اصلاً به آینده من و فرزندم بعد از خودش فکر نمی‌کند.

وی ادامه داد: ممکن است شوهرم فوت کند و ما سرمایه‌ای نداشته باشیم بنابراین او باید حداقل طی این هفت سال یک خانه به نامم می‌کرد تا خیالم در زندگی مشترک راحت می‌شد.

زن بار دیگر با بیان اینکه فرزندم چهار ساله است، افزود: می‌دانم که شوهرم هیچ چیزی به نامم نمی‌کند در واقع به من اعتماد ندارد و می‌ترسد اگر خانه را به نامم کند من دیگر او را به خانه راه ندهم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه دلیلی برای به نام کردن اموالم نمی‌بینم، عنوان کرد: همسرم پرتوقع است و اگر خانه را به نام او کنم، مرا از خانه بیرون می‌اندازد و قدر مرا ندانسته و پول جلوی چشمانش را می‌گیرد.

وی ادامه داد: همسرم را طلاق نداده و مالی هم به نامش نمی‌کنم؛ در واقع اشتباهی در زندگی مشترک مرتکب نشده‌ام که او بخواهد درخواست طلاق دهد.

زن بار دیگر در برابر قاضی بیان کرد: شوهرم به من اعتماد ندارد و چون می‌دانم او مالی به نامم نمی‌کند تا خیالم آسوده شود، خواهان جدایی هستم.

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات طرفین (زن و مرد) حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرده و آن دو را به مصالحه دعوت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 دی 1390برچسب:طلاق ,بهانه جویی,زن پر توقع,چهار ساله, ] [ 12:25 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)