essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان
به گزارش essi news به نقل از خبرگزاری فارس
 
امتناع پیرزن از ابراز علاقه، دستان پیرمرد ۸۵ ساله را خون رنگ کرد

پیرمرد 85 ساله که همسرش را به خاطر عدم ابراز علاقه و بی‌توجهی به قتل رسانده بود، امروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

خبرگزاری فارس: امتناع پیرزن از ابراز علاقه، دستان پیرمرد ۸۵ ساله را خون رنگ کرد

سحرگاه 21 شهریور سال 88، مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم از طریق مرکز فوریت‌های پلیس، از وقوع یک فقره قتل باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل با جسد زن مسنی روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ شوهر 85 ساله این زن که کنار جسد همسرش نشسته بود، خود را عامل قتل معرفی کرد.

متهم به دادسرا منتقل و آنجا هم با اعتراف به قتل مدعی شد که به خاطر اختلافات خانوادگی، تصمیم به قتل همسرش گرفته و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.

قرار مجرمیت متهم از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که صبح امروز در شعبه ۷۴ و به ریاست قاضی عبداللهی مورد رسیدگی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، سیدرضایی نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست، بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد؛ اولیای‌دم نیز که 6 فرزند متهم و مقتول بودند، خواسته خود را قصاص پدر عنوان کردند.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با پذیرفتن اتهام قتل همسرش گفت: مدت‌ها بود که با او اختلاف پیدا کرده بودم و سر هر موضوعی حتی بسیار کوچک و پیش‌پا افتاده با هم درگیر می‌شدیم.

وی با بیان اینکه علت اصلی قتل، عدم توجه و ابراز علاقه از سوی همسرش بوده گفت: او دیگر خیلی وقت بود که علاقه‌اش را به من نشان نمی‌داد و حتی وقتی از او می‌خواستم یک فنجان چای به من بدهد، از من دریغ می‌کرد. من هم از روی فشارهای روحی که به من وارد شده بود، شب حادثه تا سحرگاه بیدار بودم و در نهایت او را با چاقو به قتل رساندم.

بعد از بیان اظهارات متهم در دفاعیات خود، قاضی عبداللهی ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:پیرمرد ۸۵ ساله,ضربات چاقو,مرکز فوریت‌های پلیس, ] [ 14:20 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)