essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان
به گزارش essi newsبه نقل از خبرگزاری فارس:
 
دود سیگار زن، هوای زندگی 5 ساله را خاکستری کرد

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم سیگاری است و من به خاطر دوست داشتن، 5 سال این موضوع را تحمل کرده و از آن چشم پوشی کردم ولی دیگر نمی‌توانم و خواهان جدایی هستم.

خبرگزاری فارس: دود سیگار زن، هوای زندگی 5 ساله را خاکستری کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه همسرم سیگاری است و تحمل دود را نداشته و وقتی به او انتقاد می‌کنم ناراحت می‌شود، اظهار داشت: می‌خواهم از همسرم جدا شده و تنها زندگی کنم چون به خاطر او 5 سال دود سیگار و زندگی در کنار او را تحمل کردم.

وی ادامه داد: ما یک فرزند 3 ساله داریم که با جدایی می‌توانم آینده او را تغییر داده و او را حمایت کنم در واقع فرزندم وقتی دور از دود همسرم زندگی کند، سالم‌تر خواهد بود.

مرد با اشاره به اینکه نگران سلامت فرزندم هستم، گفت: جدایی تنها راهی است که به ذهنم می‌رسد و باید این کار را انجام دهم و از درخواستم منصرف نشده و می‌خواهم از همسرم جدا شوم.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه فرزندم نمی‌تواند دور از من به زندگی ادامه دهد، عنوان کرد: سیگار کشیدن من برای شوهر و فرزندم هیچ ضرری ندارد. 

وی ادامه داد: شوهرم هنگام ازدواج می‌دانست که من سیگار می‌کشم ولی امروز بعد از 5 سال بهانه‌گیری می‌کند و نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم.

زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم باید از درخواستش منصرف شود، گفت: حاضرم به خاطر شوهرم از مقدار کشیدن سیگارم در روز کم کنم ولی نمی‌توانم دیگر مصرف نکنم.

وی بیان کرد: فکر نمی‌کنم سیگار کشیدنم اینقدر مهم باشد که شوهرم درخواست طلاق داده و دیگر نخواهد در کنارم به زندگی ادامه دهد.

مرد در دادگاه خانواده گفت: همسرم سیگاری است و به خاطر دوست داشتن، 5 سال این موضوع را تحمل کرده و از آن چشم پوشی کردم ولی دیگر نمی‌توانم و خواهان جدایی هستم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زن و مرد را به مصالحه دعوت کرده و از آن دو خواست که به خاطر فرزندشان با یکدیگر کنار بیایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 دی 1390برچسب:سیگار,زن سیگاری,جدایی,همسر سیگاری,دادگاه خانواد, ] [ 12:31 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)