essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان
به گزارشessi newsبه نقل از خبرگزاری فارس
 
آقایان چرا خودتان را تنبیه نمی‌کنید؟
رویانیان:چرا به ما اجازه ثبت قرارداد نمی‌دهند/می‌دانم قرارداد استقلالی‌ها چقدر است

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من می‌دانم قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال که خوب هم هستند چقدر است ولی نوش جان آنها.

خبرگزاری فارس: رویانیان:چرا به ما اجازه ثبت قرارداد نمی‌دهند/می‌دانم قرارداد استقلالی‌ها چقدر است

 محمد رویانیان که در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود در ادامه صحبت هایش با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه درفشی فر گفت: ما تازه با این کارهایی که کردیم گام اول را رو به جلو برداشته‌ایم، کار من دو بخش است؛ یک بخش مسائل فرهنگی - ورزشی باشگاه که تا حدودی موفق شدیم در باشگاه به ساختار خوبی برسیم. در بخش دوم در تیم فوتبال نگرانی داشتیم که امروز گامی را برای بهبود موفقیت‌های خود با آوردن دنیزلی برداشتیم.
دنیزلی مدیر و رهبری است که می‌تواند پرسپولیس را هدایت کند و این مورد برای ما جای خرسندی دارد.
امروز دنیزلی حتی از ورزشگاه درفشی‌فر بازدید کرد و از امکانات ما ابراز رضایت کرد.

رویانیان در پاسخ به سؤالی در مورد سایر اقدامات باشگاه نیز گفت: همان طور که گفتم آوردن دنیزلی گام اول بود، اما 3 گام اساسی پرسپولیس نیاز دارد تا به خواسته‌هایش برسد. من می‌توانم الان یک قول اگر زنده ماندم به شما بدهم. برای فصل آینده ما تیمی را که هواداران آرزویش را داشتند و توی ذهن آنها بگنجد را ایجاد خواهم کرد. در نیم فصل حداکثر تغییرات و اصلاحات را در کنار تقویت‌ها انجام خواهم داد. یکی از آنها دنیزلی بود.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا قبول دارید برخی اوقات در فوتبال ایران مدیریت ثباتی ندارد نیز گفت: قبول دارم شاید من نیم فصل دیگر اصلا در پرسپولیس نباشم، قبول دارم ثباتی وجود ندارد، من می‌خواهم یک چیز جدیدی را در فوتبال باب کنم آن هم ساختار سازی در فوتبال است.
فوتبال یک صنعت است، باید مدیری که می‌آید با این نگاه باشد که یک ساختار درست را بچیند، قطعا دیگران نمی‌توانند آن را خراب کنند. بنده با کمک خدا در این 90 روز ساختاری برای باشگاه پرسپولیس تهیه کردم که کم کم آن را می‌بینید، هر کس هم در آینده بیاید این ساختار را تکمیل می‌کند، کسی نمی‌تواند آن را خراب کند. مشکل ما در فوتبال این است که بعضی از باشگاه ها فقط تیم دارند.

وی تأکید کرد: پس باشگاهی نبوده و برخی از باشگاه‌ها هم فقط با تیم کار می‌کردند، ولی این ساختار در پرسپولیس کلا تغییر پیدا می‌کند. من اگر یک خشت درست اول را در پرسپولیس درست بگذارم برایم کافی خواهد بود.
من دنبال جام و مسائل دیگر نیستم، هیچ کس نمی‌تواند بعد از من این موضوع را تغییر دهد. من پلیس 110 را در ایران راه انداختم. همه می‌دانند هیچ کس نمی‌تواند آن را تغییر دهد. در راهنمایی و رانندگی نیز مقرراتی را درست کردیم که هیچ کس نمی‌تواند آن را تغییر دهد روز به روز هم بهتر می‌شود، پس در پرسپولیس هم ساختار و سنگ‌بنایی را خواهیم گذاشت که هیچ کس آن را تغییر نخواهد داد، عملی می‌شود البته این موضوع باید از  50،30 یا 20 سال پیش اتفاق می‌افتاد اما نشد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: ما پرسپولیسی را بنا می‌گذاریم که ساختاری توانمند، تعریف شده، منطقی و علمی را مبتنی بر اصول روز داشته باشد. سعی می‌کنیم سامانه‌های الکترونیکی را با مدیریت مدرن در کنار ساختار انسانی بسازیم. شما به زودی خبرهایی خواهید شنید که ما چه کارهایی خواهیم کرد.
رویانیان درباره جلوگیری هیئت فوتبال استان تهران از عقد قرارداد دنیزلی نیز گفت: خوشبختانه هر دم از این باغ بری می‌رسد، بقیه را نمی‌گویم. ما در این فوتبال در مدتی که آمدیم در طول 90 روزی که آمدیم جز محرومیت، مصدومیت، جوسازی، تهدید و محدودیت‌ها چیز دیگری از جامعه فوتبال و مسئولانش ندیدیم. من 90 روز است که به پرسپولیس آمده‌ام، 8 سال هم در دفاع مقدس بوده‌ام که آن را بگذاریم کنار. چند سال هم در عرصه‌های مختلف خدمت کردم، در شرایط بسیار بحرانی اما در این 90 روز آنقدر بر ما تاختند، فشار آوردند، ما را محروم کردن و برخوردهایی کردند که ناگفته است، البته امروز هم فهمیدیم که بزرگ‌ترین خدمت سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال الحمدالله کسانی که آنجا نشسته‌اند و به لطف خدا خیلی تحول انجام می‌دهند.

وی افزود: محدودیت‌ها را آقایان به شدت اعمال می‌کنند، آفرین. تصمیمات بسیار نپخته‌ای را بسیار جدی می‌گیرند، این حرف من کلی است، آقایان این چه حرفی است می‌زنید که باشگاه بدهکار نمی‌تواند بازیکن بگیرد. شما به چه حقی و منطقی این حرف را می‌زنید، نمی‌شود این کار را کرد. آقایان کدام باشگاه شما بدهکار نیستند؟! باشگاهی که بدهکار است مسئولش چه کسی است؟ مسئولش شما هستید که تصمیم می‌گیرید؟ خودتان می‌برید و می‌دوزید و بعد هم خودتان تخریب می‌کنید.
رویانیان یادآور شد: به نظر من باید یک مقداری فوتبال درست بشود، یکی از مأموریت‌های من همین است که این حرف‌ها را به جای خود بزنم و قاطعانه عرض می‌کنم که این کار را می‌کنم. چه مشکلی می‌خواهند برای من پیش بیاورند؟ می‌خواهند من را به کمیته استیناف، انضباطی و جای دیگر ببرند؟
رویانیان درباره نپذیرفتن ستاد منشور اخلاقی درباره رأی نصرتی و شیث نیز گفت: ما هر چه کشیدیم و چشیدیم بدتر از این دیگر نمی‌شود در حق ما کاری انجام دهند. این یعنی چه که تصمیم می‌گیرند باشگاه بدهکار نتواند عقد قرارداد با بازیکن کند. اگر این باشگاه شما است آقایان چرا بدهکار است؟ اگر این باشگاه شما نیست چرا شما درباره‌اش تصمیم می‌گیرید؟

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: اگر در این مملکت وزارت ورزش وجود دارد، اگر در این مملکت قانون داریم، اگر در مملکت دولت داریم، نمی‌دانم چه بگویم همه چیز دولت در دولت شده. اگر باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهکار هستند من که 90 روز است آمده‌ام، من چرا باید تاوان بدهی‌های گذشته را بدهم؟ طرفداران پرسپولیسی را که امروز می‌خواهد بهتر شود و بازیکن بگیرد چرا باید محروم شوند. آقایان چرا خودتان را تنبیه نمی‌کنید که کار به اینجاها نکشد. چرا قبلی‌ها را تنبیه نمی‌کنید. چرا بدهکاران را نمی‌آورید تا از آنها سؤال کنید. من روزی که از پرسپولیس رفتم هر چی بدهی داشتم با قدرت اعلام می‌کنم که آنها را پرداخت می‌کنم، یعنی بدهی نمی‌گذارم، باز هم نمی‌گویم روزی که از پرسپولیس رفتم رسما اعلام می‌کنم هر چه بدهکاری به بار آوردم بیایید همان روز از من بگیرید ولی امروز هم هر کس بدهکار بوده بروید از خودش بگیرید.

وی در پایان درباره قرارداد دنیزلی نیز گفت: شما به من بگویید قرارداد دنیزلی را چقدر گفتند؟ قرارداد دنیزلی خیلی کمتر از این حرفهاست که شما می‌گویید و در چارچوب خودش است.
وی در خصوص جذب خلعتبری و رقابت با باشگاه استقلال نیز گفت: فتح‌الله‌زاده رفیق من است، اینقدر ایشان بازیکن درجه یک گرفته که خوب هستند. این بازیکنان را با پول خوب گرفته‌اند. عاقلان دانند که در حال حاضر وضع ما خوب است یا استقلال. من می‌دانم قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال که خوب هم هستند چقدر است ولی نوش جان آنها.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)