essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

به گزارشessi news به نقل از خبرگزاري فارس
 
پروین: این همان پرسپولیسی است که می‌خواهیم/چه کسی گفته نمی‌توانیم به استقلال برسیم؟

علی پروین گفت: از بازی پرسپولیس برابر شاهین بوشهر لذت بردم و این همان تیمی است که می‌خواهیم.

خبرگزاری فارس: پروین: این همان پرسپولیسی است که می‌خواهیم/چه کسی گفته نمی‌توانیم به استقلال برسیم؟

علی پروین در خصوص وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.

آقای پروین! بالاخره پرسپولیس برد؟

خدا را شکر. واقعا لذت بردم. این بچه‌ها روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و قطعا هواداران هم ناراحت بودند چون پرسپولیس نتیجه نگرفته بود اما خدا را شکر پرسپولیس تکانی خورد و باید از زحمات مسئولان باشگاه تشکر کرد.

بازی با شاهین بوشهر را چطور دیدید؟

بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و عالی بودند این همان تیمی است که می‌خواهیم. یک بازی هجومی و سراپا حمله من را یاد روزهایی انداخت که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به هر تیمی همان 30 دقیقه اول 4 گل می‌زد. درست مثل دهه 60؛ البته این تازه اول راه است. هنوز پرسپولیس طبق گفته دنیزلی کار دارد. آقا مصطفی کارش را بلد است.

باور می‌کردید پرسپولیس 4 گل به شاهین بزند؟

پروین: ما و هواداران، همین تیم را می‌خواهیم. این بچه‌ها پتانسیل خوبی دارند و عیار خودشان را در هر دو نیمه بازی با شاهین نشان دادند. وقتی نورمحمدی اخراج شد خیلی‌ها تصور کردند دوباره پرسپولیس عقب می‌کشد اما انگار در نیمه دوم با یک یار اضافه بازی می‌کردند.

حضور هواداران را چگونه دیدید؟

دستشان درد نکند. باور کنید وقتی پرسپولیس برد یک نفس راحت کشیدم. اینقدر پرسپولیسی‌ها را ناراحت دیده بودم رویم نمی‌شد در چشم آنها نگاه کنم. از من می‌پرسیدند آقای پروین چرا پرسپولیس این طور شده. من حرفی نداشتم اما الان سرم را بالا می‌گیرم و به این بچه‌ها افتخار می‌کنم. فوتبال همین است. بالا و پایین دارد. اگر این بچه‌ها از نظر روحی دچار مشکل نمی‌شدند، باور کنید زودتر این طوفان به پا می‌شد.

آقای پروین اما فقط یک بازی گذشته...

خواهشا بد نیاورید. انشاءالله این راه ادامه پیدا می‌کند و دل مردم شاد می‌شود. فقط این هواداران واقعی پرسپولیس بیایند چرا که به آنها نیاز داریم. اگر در این بازی بازیکنان 20 هزار نفر روی سکو دیدند، انشاءالله به لطف خدا بازی بعدی 50 هزار نفر می‌بینند تا جشن پیروزی‌های پرسپولیس را بگیرند.
روز گذشته به تمرین پرسپولیس رفتم و با دنیزلی صحبت کردم. ما یک سه امتیاز گرفتیم، ببینید چه پرشی در جدول کردیم. اگر انشاءالله شهرداری تبریز و مس سرچشمه را شکست دهیم شرایط فرق می‌کند. ماشاءالله به این بچه‌ها. هم لیاقت دارند هم می‌توانند این کار را بکنند.

به نظر شما بهترین بازیکن زمین چه کسی بود؟

همه خوب بودند اما علی کریمی فراتر از انتظار و بسیار متفاوت بود. دقیقه 90 بود که دیدم علی در محوطه 18 قدم ما دارد دفاع می‌کند. باور کنید یاد جوانی‌های کریمی افتادم. سرحال، قبراق و بسیار با تکنیک هم در خط حمله بود هم دفاع و هم هافبک. همه خوب بودند اما علی یک ستاره بود.

تمام این موفقیت به خاطر دنیزلی بود؟

ببینید دنیزلی کارش را بلد است. من چند وقت پیش به تمرین رفتم لذت بردم و گفتم که واقعا برنامه‌های دنیزلی برای پرسپولیس خوب است اما حمید هم برای این تیم زحمت کشیده بود. باید حرمت او را هم حفظ کرد. هواداران بدانند هر فردی برای پرسپولیس یک قدم بردارد به این تیم کمک کرده. حالا حمید بدشانس بود.

به پرسپولیس خوشبین هستید؟

ما باید به بالای جدول برسیم تا جزء 3-4 تیم شویم. کار سخت است اما انشاءالله نتیجه می‌گیریم چون هواداران دوست دارند. بچه‌ها هم الان سراپا انگیزه هستند. امیدوارم دیگر بدشانسی نیاوریم.

به استقلال که نمی‌رسید؟

چرا نمی‌رسیم؟ فوتبال بالا و پایین دارد. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود. البته استقلال تیم خوبی است. بازیکنان خوب و تاثیرگذار و کادر فنی خوبی دارد. ما به آنها احترام می‌گذاریم. اگر پرسپولیس مثل بازی با شاهین رو به جلو برود شاهکار می‌شود. شما شاهین را دست کم نگیرید. آنها فینالیست جام حذفی هستند و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند.

راستی به دنیزلی تبریک گفتید؟

اجازه ندادم کار به یک دقیقه بکشد. تماس گرفتم و با دنیزلی صحبت کردنژم و تبریک گفتم. البته دنیزلی احتیاج به زمان دارد چون تازه به این تیم آمده و انشاءالله بتواند هر روز بهتر از گذشته باشد. من که لذت بردم.

هدف پرسپولیس در ادامه راه چیست؟

ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. اگر در نیم فصل دوم موفق باشیم در لیگ قهرمانان هم می توانیم نتایج خوبی بگیریم. درست است گروه ما سخت است اما این بچه‌ها هر کدام صاحب اسم و ملی پوش هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 دی 1390برچسب: پروین,پرسپولیس,لیگ قهرمانان, ] [ 11:54 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)