essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

به گزارشESSI NEWS به نقل از خبرگزاري فارس
 
نفقه ام کمتر از پول خُرد جیب شوهرم است

زنی در دادگاه خانواده گفت:‌ 150 هزار تومان به عنوان نفقه از شوهرم می‌خواهم که پول خُرد جیب اوست.

خبرگزاری فارس: نفقه ام کمتر از پول خُرد جیب شوهرم است

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه خود را به قاضی شعبه 250 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

*‌ نفقه من 60 هزار تومان در ماه است

این زن با اشاره به اینکه شوهرم ماهیانه 60 هزار تومان به عنوان نفقه می‌پردازد، ‌گفت: شوهرم وضع مالی خوبی دارد و می‌تواند ماهیانه 500 هزار تومان نفقه به من بدهد که با این وجود، پولی از جیبش کم نمی‌شود.

وی ادامه داد: می‌خواهم شوهرم مبلغ نفقه را بیشتر کند، در حقیقت 60 هزار تومان  هیچ تناسبی باحقوقی که من دریافت می‌کنم ندارد.

* پرداخت ماهیانه 60 هزار تومان نفقه در شأن من نیست

زن بیان کرد: نفقه باید مقداری مشخص و در شأن من باشد نه اینکه آنقدر کم باشد که فکر کنم تنها پول کرایه تاکسی‌ام را از شوهرم می‌گیرم.

وی افزود: کارمند بوده و ماهیانه 480 هزار تومان حقوق دریافت می‌کنم و اصلاً دریافت 60 هزار تومان به صورت ماهیانه را در شأن خودم نمی‌دانم.

* نفقه را از روی علاقه می‌دهم

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و بیان کرد: همسرم پرتوقع است چون اگر هر کس دیگری به جای او بود که هم درآمد داشت و هم نفقه می‌گرفت، خوشحال می‌شد نه اینکه به میزان آن اعتراض کند.

وی افزود: همسرم باید بداند که این مقدار نفقه‌ای که به او می‌دهم تنها از روی علاقه است وگرنه او نیازی به نفقه ندارد چون من همه چیز را برای خانه تهیه می‌کنم.

* نفقه حق من است

زن بار دیگر در برابر قاضی با بیان اینکه نفقه حق من است، افزود: هر مقدار درآمدی که دارم هیچ ربطی به نفقه‌ام ندارد چون این دو موضوع دو مقوله جدا هستند بنابراین شوهرم باید این امر را درک کند.

وی ادامه داد: 150 هزار تومان به عنوان نفقه ماهیانه می‌خواهم که این مقدار نفقه، پول خُرد شوهرم است.

* پول خرد جیب مرد؛ 150 هزار تومان

زن بار دیگر گفت: چنانچه شوهرم از پرداخت پول خرد جیبش یعنی 150 هزار تومان امتناع کند، متوجه می‌شوم که او اصلاً اهمیتی برایم قائل نیست. نفقه مشخص و بیشتری می‌خواهم و از درخواستم منصرف نخواهم شد.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن و مرد و با توجه به اموال مرد، او را محکوم به پرداخت ماهیانه 150 هزار تومان کرد و جلسه را پایان داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:دادگاه خانواده,نفقه,قاضی, ] [ 13:14 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)