essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

 به گزارش essi news به نقل از سایت گل

سرخیو راموس: من و مورینیو برای یک هدف می جنگیم/ در رئال جاسوس نداریم

گفته می شود راموس در تمرینات روز جمعه با ژوزه مورینیو دریگیر لفظی پیدا کرد و برنامه تلویزیونی پونتو پلوتا ادعا کرد این کاسیاس بوده که این خبر را به نشریه مارکا رسانده است.

سرخیو راموس، مدافع رئال، از رسانه ها خواست به صحبت در مورد درگیری لفظی و اختلافش با مورینیو پایان دهند و تاکید کرد او و آقای خاص برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند.

Sergio Ramos - Real Madrid
Sergio Ramos - Real Madrid
گفته می شود راموس در تمرینات روز جمعه با ژوزه مورینیو دریگیر لفظی پیدا کرد و برنامه تلویزیونی پونتو پلوتا ادعا کرد این کاسیاس بوده که این خبر را به نشریه مارکا رسانده است.
اما راموس امروز در صفحه توئیترش نوشت:" همه چیز روبراه است و من در انتظار دیدار مقابل بارسا هستم.
اجازه بدهید این موضوع را دیگر به فراموشی بسپاریم. فکر می کنم صحبت کردن در این مورد دیگر کافی است و حتی اگر جاسوسی هم در تیم وجود دارد، مطمئنا اطلاعات اشتباه به رسانه ها داده است.
 
من در تمام طول دوران حرفه ای ام به مربیانم بی احترامی نکردم. به همین دلیل من آنچه در مورد من گفته شد تکذیب می کنم زیرا من هرگز آن حرف ها را نزدم.
در پایان اعلام می کنم من، هم تیمی ها و سرمربی برای یک هدف می جنگیم. ما تا پای جان می جنگیم. زنده باد رئال!"

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:سرخیو راموس,مدافع رئال,لالیگا,رئال مادرید, ژوزه مورینیو, ] [ 20:45 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)