essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان
به گزارشessi news به نقل از خبرگزاری پژواک
طنز: سبیل آتشین سرِ قیمت دلار

- پیرمرد: آقای راننده! این رادیوتوبزن.


- جوانک: آره! ببینیم توش حرفی می زنن؟


- راننده: پَ نَ پَ، توش پانتومیم اجرا می کنن.


- پیرمرد: پَ نَ پَ تکیه کلام منه، شما برو برای خودت یکی پیدا کن.


- جوانک: منظورم اینه که ببینیم بالاخره یکی میاد بگه وضع سکه و دلار چی می شه یا نه. بعدشم ما خودمون ته پانتومیمیم.


- راننده: به چه کارت میاد؟


- جوانک: با بچه ها که جمع می شیم پانتومیم می زنیم، شام پای بازنده اس. من حتی "قسطنطنیه" رو هم اجرا کردم.


- راننده: وضع سکه و دلارو می گم. به چه کارت میاد؟


- پیرمرد: اصلا جوونا باید این روزا روشن باشن. الآن دو هفته اس، بازار شده بی زار، یه نفر نیومده حتی یه سرفه پشت میکروفون بکنه. جوونا باید مطالبه کنن.


- راننده: مطالعه که جای خودش، درس کلّا چیز خوبیه. ما که درس نخوندیم، بیمه فراگیرمونم که رو هواست، با این وضع سکه و اون مهریه ای هم که ما بستیم، خود من الآن عاریه ای خدمت شمام. جوون! تو هم باید مهریه بدی؟


- جوانک: نه، ما رو قیمت امروز شرط بستیم، برنده سیبیل آتشین می کشه.


- پیرمرد: ما که اون زمان قدر بیست سال حقوقمون مهر کردیم، شد 150 هزار تومن. اینقدریه که الآن عیال روش نمیشه مطالبه هم بکنه.


- راننده: مطالعه سن و سال نداره آقا. درس کلّا چیز خوبیه.


- جوانک: شما باید به دلار مهر می کردی.


- پیرمرد: اونوقت من روم نمی شد ازم مطالبه کنه. آقا بزن اون رادیوتو ببینیم چی شد بالاخره.


- راننده: خرابه آقا... خراب...


- جوانک: وضع مهریه؟ یا دلار؟


- راننده: رادیوی من...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:طنز,پ ن پ,په نه په,قیمت دلار,سبیل آتشین,وضع سکه و دلار,سکه و دلار, ] [ 21:35 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)