essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

به گزارش essi news به نقل از شبکه ایران

فوتبالم را مدیون علی دایی هستم
گلزنی های مستمر و درخشش خیره کننده امید عالیشاه با پیراهن راه آهن باعث شده خیلی ها او را پدیده لیگ جاری بدانند.

مهاجم جوان تیم راه آهن که این روزها برای راه آهن خیلی خوب گل می زند و تا جایی پیش رفته که خودش را به صدر جدول گلزنان هم نزدیک کرده است. مهاجم جوان راه آهن به خبرنگار شبکه ایران گفت: از اینکه به من لقب پدیده لیگ برتر را داده اند خوشحالم. ولی من دنبال این القاب نیستم. بلکه به دنبال آن هستم که فوتبال سالمی را بازی کنم و روز به روز هم با یاد گرفتن بیشتر بتوانم در این فوتبال پیشرفت کنم.



 عالیشاه افزود: من پیشرفت فوتبالم را در درجه اول مدیون خداوند هستم و در درجه دوم مدیون علی دایی و دوست دارم که پاسخ زحمات ایشان را با پیشرفت در فوتبال بدهم.



وی آرزوی بزرگش را حضور با تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل می داند و معتقد است که این شایستگی را دارد که لااقل به اردوی تیم ملی دعوت شود. وی در پاسخ به این سئوال که آیا در نهایت راه آهن در لیگ برتر ابقا خواهد شد یا یکی از تیم های سقوط کننده به دسته پائین تر است، گفت: در این که راه آهن در لیگ برتر باقی خواهد ماند اصلا شک نکنید. تازه ما به دنبال آن هستیم که رتبه مان در جدول را ارتقا بخشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:فوتبال,مدیون علی دایی,لیگ برتر, ] [ 11:18 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)