essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

 به گزارشessi news به نقل از خبرگزاري الف

 

رويانيان: در پرسپوليس مي مانم
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه موضوع استعفايم به گذشته بر مي گردد، تاكيد كرد: در پرسپوليس مي مانم.

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: من قبلا از پرسپوليس استعفا داده بودم و داعيه اي هم براي شركت در انتخابات فدراسيون فوتبال نداشتم.

وي افزود: خبرگزاريها از من پرسيدند كه آيا در انتخابات فدراسيون فوتبال شركت مي كني؟ و من هم جواب دادم كه تعلق خاصي به فوتبال ندارم و قبلا هم در پرسپوليس استعفا داده بودم اما به خاطر هواداران ماندم.

رويانيان تصريح كرد: ماجراي اين استعفا به گذشته بر مي گردد و من فعلا در باشگاه پرسپوليس هستم و كارم را انجام مي دهم.

وي خاطرنشان كرد: اصلا علاقه اي به شركت در انتخابات فدراسيون فوتبال ندارم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:رويانيان,پرسپوليس,نتخابات فدراسيون فوتبال , ] [ 2:1 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)