essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

 به گزارشessi news به نقل از قدس آنلاین

هت تریک زاید به روح پدر رویانیان رسید

مهاجم سه گله‌ پرسپولیس در آسیا می‌گوید دوست دارد روند موفقش در هت تریک کردنش ادامه داشته باشد. 

به گزارش قدس آنلاین ایمون زاید پس از پیروزی پر گل پرسپولیس برابر الشباب با تبریک سال نو به ایرانیان اظهار کرد: این دومین هت تریک من بود و آن را به روح پدر رویانیان تقدیم می‌کنم. در شش بازی توانستم هفت گل به ثمر برسانم و در کمتر از سه ماه دو هت تریک داشتم و دوست دارم این روند ادامه داشته باشد.

زاید ادامه داد: بازی بعدی ما با الغرافه است که تیم خوبی است و فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال در آن بازی می کند و کم و بیش از او اطلاع دارم. ضمن این که باید ببینیم نتیجه دیدار تیمهای الهال و الشباب چگونه می‌شود تا بتوانیم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:ایمون زاید,الغرافه,مهاجم سه گله‌ پرسپولیس,هت تریک زاید , ] [ 19:52 ] [ اسماعیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)