essi-news

قالب پرشین بلاگ


essi-news
نويسندگان

به گزارش essi news به نقل از خبرگزاری فارس
 
دنیزلی پاسخ دو بازیکن معترض پرسپولیس را داد
 سرمربی پرسپولیس پس از تمرین امروز در جلسه‌ای جواب 2 بازیکن معترض این تیم را داد.

خبرگزاری فارس: دنیزلی پاسخ دو بازیکن معترض پرسپولیس را داد

 مصطفی دنیزلی قصد دارد با ایجاد نظم و آرامش بیشتر تیم خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کند.

از همین رو تعدادی از بازیکنان جوان پرسپولیس که به درخواست استیلی به تیم بزرگسالان آمده بودند را پس از تست‌های انجام شده از حضور در تمرینات بزرگسالان منع کرد.

دو بازیکن به نام علیرضا رضایی و حمزه پور که از پرسپولیس کنار گذاشته شدند پس از تمرین امروز سراغ دنیزلی رفتند تا در این باره با او صحبت کنند.

دنیزلی در پایان تمرین با آرامش و لبخندهای همیشگی‌اش با این دو بازیکن صحبت کرد و به آنها گفت برنامه من و محورهایم برای موفقیت پرسپولیس مشخص است. دوست ندارم فردی که در چارچوب کاری من جای ندارد او را نگه دارم پس بهتر است شما با ادامه فوتبال خود در تیم‌های پایه و جای دیگر بتوانید به تیم‌های دیگری راه پیدا کنید. شما بازیکنان خوبی هستید و من امیدوارم موفق شوید.
پس از این جلسه دو بازیکن پرسپولیس ضمن تشکر از دنیزلی محل تمرین را ترک کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

تبادل لینک

خرید بک لینک
(قطره)